Reklamy na ekranach systemu Digital Signage – co warto o nich wiedzieć?

Źródło: dasoft.com.pl

Tworzenie atrakcyjnych i angażujących reklam wizualnych urosło obecnie do poziomu sztuki. Skuteczna reklama musi być atrakcyjna i wyjątkowa, ale to nie wszystko. Liczy się także nośnik – nowoczesne technologie coraz bardziej wypierają tradycyjne, analogowe i statyczne materiały drukowane. Odpowiedzią na wyzwania dzisiejszego rynku i panującej na nim konkurencji jest system Digital Signage.

Reklama dostosowana do grupy klientów, miejsca i czasu. Przekaz możliwy do modyfikacji o każdej porze. Emisja wielu komunikatów lub spektakularny ekran z przyciągającą uwagę kreacją. To wszystko zalety systemu Digital Signage. Inwestycja w nowoczesny sprzęt i oprogramowanie otwiera zupełnie nowe możliwości kreacji i dotarcia z przekazem do klientów.

Elektroniczna komunikacja wizualna jest tańsza i skuteczniejsza od metod uznawanych za tradycyjne. Obsługa jest prosta i daje natychmiastowe efekty, bez konieczności wyklejania kolejnych bilbordów lub wymiany plakatów na witrynach czy w gablotach

Możliwości systemu Digital Signage

Digital Signage otwiera przed użytkownikiem zupełnie nowe perspektywy. Jego największą i główną zaletą jest ogromny potencjał – emisji i wyświetlania reklam, ale także konfiguracji i dostosowanej do zmieniających się potrzeb obsługi.

Zastosowanie wielu monitorów reklamowych sprawia, że na każdym z nich da się wyświetlić inną treść. Można pokazać wiele reklam jednocześnie lub zastosować kilka projektów w tym samym czasie. Czasem warto „łączyć siły” i potraktować system ekranów jak jeden duży wyświetlacz. Zadziała wówczas efekt skali, a prezentowana treść będzie doskonale widoczna i atrakcyjna.

System Digital Signage jest też niezwykle elastyczny w obsłudze i przyjazny dla użytkownika. Treści można wymienić w każdym momencie i odbywa się to natychmiastowo. Wystarczy kilka kliknięć, żeby załadować nowy film lub grafikę. Zalety takiego rozwiązania są nie do przecenienia.

Co więcej, Digital Signage pozwala dowolnie konfigurować kampanie reklamowe. Możliwe jest więc planowanie kampanii w określonych dniach, porach czy też w oparciu o inne istotne czynniki, np. natężenie ruchu w galerii handlowej lub punkcie sprzedaży.

Źródło: dasoft.com.pl

Przewaga systemu Digital Signage nad tradycyjnymi formami reklamy

Elastyczność i prosta, natychmiastowa obsługa sprawiają, że system Digital Signage sto zupełnie nowa jakość w porównaniu do wielu tradycyjnych nośników reklamowych.

Elektroniczna komunikacja wizualna daje o wiele większe możliwości. Animacje i wideo otwierają szersze perspektywy niż statyczna plansza typowego plakatu. Żywy, kolorowy i dynamiczny przekaz znacznie łatwiej przyciągnie uwagę odbiorców.

Co więcej, system jest skuteczną alternatywą nawet dla dużych bannerów, zwłaszcza kiedy wykorzysta się potencjał jego połączonych monitorów reklamowych.

Gdzie system Digital Signage znajduje praktyczne zastosowanie?

Jak w przypadku każdej reklamy graficznej, system sprawdzi się najlepiej tam, gdzie przekaz ma szansę trafić do dużej liczby odbiorców. Im więcej ludzi zobaczy przygotowaną reklamę, tym większa szansa na nowych klientów. Najlepiej więc monitory instalować w miejscach o dużym ruchu, np. w galeriach handlowych, które są naturalną przestrzenią dla tego typu reklamy.

Jednak nie tylko obiekty handlowe to dobre miejsce do instalacji systemu. Możliwości są ogromne – atrakcyjne reklamy można z powodzeniem wyświetlać chociażby w punktach komunikacyjnych, jak dworce czy lotniska. Monitory reklamowe mogą też uatrakcyjnić przestrzeń punktów gastronomicznych typu fast food, a wypełnione odpowiednio dobraną treścią – doskonale sprawdzą się także w eleganckich salonach marek.

System Digital Signage sprawdza się doskonale nie tylko jako nośnik reklamowy. Nie do pominięcia są też jego zastosowania czysto użytkowe i wsparcie w samym procesie sprzedaży. We wspomnianych lokalach gastronomicznych może obsługiwać system zamówień lub prezentować menu. W usługach komunalnych, np. transporcie autobusowym, ekrany doskonale sprawdzą się np. jako wyświetlacze rozkładu jazdy. Mowa więc nie tylko o wyprzedzającej czasy formie reklamy, ale także wszechstronnym, użytecznym narzędziu.

Źródło: dasoft.com.pl

System Digital Signage firmy Dasoft

W gąszczu konkurencyjnych reklam warto zainwestować w nowoczesny nośnik, który pozwoli wyróżnić się z tłumu. Innowacyjne rozwiązania zastosowane w systemie Digital Signage firmy Dasoft pozwolą skutecznie dotrzeć do odbiorców i zwiększyć sprzedaż. Warto zapoznać się z możliwościami systemu i przedstawić swoje potrzeby oraz oczekiwania. Doświadczeni konsultanci doradzą, gdzie zainstalować system i jak najskuteczniej z niego korzystać.

System Digital Signage to urządzenia najwyższej jakości. W zależności od potrzeb stosowane są wydajne monitory LED lub LCD o wysokich parametrach obrazu. Gwarantuje to atrakcyjny wygląd treści i żywe kolory grafiki oraz animacji. Istnieje też możliwość instalacji ekranów dotykowych, które otwierają przed użytkownikiem nowe możliwości.

Źródło: dasoft.com.pl