Słowa maja wielka moc. Reklama AdWords

Stwórz swoją pierwszą reklamę w zaledwie kilku krokach.
Dzięki reklamom Google możesz pokazać światu zalety swojej firmy i dotrzeć do zainteresowanych konsumentów.
Do dzieła! Wytłumaczymy w kilku krokach reklama adwords co to jest?

Określ cele
W reklamach Google możesz tworzyć reklamy do różnych celów, takich jak: zwiększenie liczby połączeń do firmy; przyciągnięcie odwiedzających do sklepu;
zwiększenie ruchu w witrynie.
Szczegółowy plan powinien zawierać wszystkie powyższe punkty.
Połączenia do Twojej firmy – reklama musi dobrze eksponować dane kontaktowe i oferować coś w zamian wykonania akcji.
Wizyty w stacjonarnym sklepie można sprowokować akcją zachęcającą.

Działania na stronie mogą zawierać wiele działań aktywizujących społeczność.

Określ, gdzie wyświetlać reklamy
Wyjdź na arenę międzynarodową lub pracuj na rynku lokalnym. Ty decydujesz, gdzie będą wyświetlane reklamy, a system upewni się, że są one widoczne dla zainteresowanych użytkowników.

Utwórz tekst promocyjny
Opisz główne zalety swojej firmy trzema krótkimi ofertami, aby zainteresować potencjalnych klientów. Można również dodać obrazy do tworzenia banerów.

Ustaw limit budżetu
Twoje koszty nigdy nie przekroczą ustalonego miesięcznego limitu. Użytkownik może w każdej chwili zmienić lub wstrzymać wyświetlanie reklam. Ponadto otrzyma szczegółowe raporty.

Rozpoczęcie kampanii
Twoje reklamy będą wyświetlane w wyszukiwarce Google i mapach, a także w witrynach partnerów wyszukiwania dla tych, którzy szukają produktów lub usług podobnych do Twoich.

Płacisz tylko za konkretne wyniki: gdy użytkownik kliknie reklamę, aby zadzwonić do ciebie, przejść do witryny lub uzyskać wskazówki dojazdu do sklepu.

Szczegółowy opis działania systemu reklamowego Google Ads został opisany w artykule: https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/735/google-ads-poznaj-tajniki-reklamy-w-google